Detaje te reja nga Enver Sekiraqa me Adelinen(video)

Revealed new details about Enver Sekiraqes, handcuffed some time ago on charges of murder in the 2007 officer Triumf Riza and links with international organized crime, robbery, sexual offenses etc.. These charges, were published subsequently in the cables of the "Wikileaks" in 2011, which described the 39-year-old as a gangster with ties to powerful politicians, among them Deputy Prime Minister Behxhet Pacolli. But according to Wikileaks, its links with crime have started earlier, in 1999 when he was detained by the KLA links with the Serbian regime, which Sekiraqa has refuted, stating that he had contacts with Serbia, but dealing with the sale and purchase of land . Sekiraqa has revealed to the media in Kosovo, that since that time has been several times in the center of the attacks of his rivals in trade but also the victim of continuous prosecution of the KLA. As weeks ago said it would cooperate with the police, now Sekiraqa out against it. Regarding the case known to the public, murder Triumf Riza, fiancé of singer Adelina Ismaili, Sekiraqa again denies intimate connections with, adding that they were the only part of the Party of the Democratic League of Kosovo. Court in Pristina has not yet initiated litigation against Enver Sekiraqes, which is held in detention facilities EULEX mission. Zbulohen detaje te reja rreth Enver Sekiraqes, I prangosur pak kohe me pare nen akuzen e vrasjes ne 2007 te policit Triumf Riza si dhe per lidhje me krimin e organizuar nderkombetar, vjedhje, krime seksuale etj. Keto akuza, u publikuan me pas edhe ne kabllogramet e "Wikileaks" ne 2011, te cilat e përshkruanin 39 vjeçarin si nje gangster me lidhje me politikane te fuqishëm, mes te cileve zv.kryeministrin Behxhet Pacolli. Por sipas Wikileaks, lidhjet e tij me krimin kane nisur me heret, qe ne 1999 kur ai eshte ndaluar nga UCK per lidhje me regjimin serb, te cilat Sekiraqa i ka pergenjeshtruar, duke deklaruar se kishte kontakte me Serbine por merrej me shit-blerje toke. Sekiraqa ka zbuluar per mediat ne Kosove, se qe nga ajo kohe ka qene disa here ne qender te atentateve te rivaleve te tij ne tregti por edhe viktime e perndjekjes se vazhdueshme te UCK-se. Ndersa jave me pare ka deklaruar se do te bashkepunoje me policine, tashme Sekiraqa del kunder saj. Sa i perket rastit me te njohur per publikun, vrasjes se Triumf Rizes, te fejuarit te këngëtares Adelina Ismajli, Sekiraqa serish mohon lidhjet intime me te, duke shtuar se kane qene vetëm pjese e Partise Lidhja Demokratike e Kosoves. Ende Gjykata ne Prishtine nuk ka nisur proces gjyqësor ndaj Enver Sekiraqes, i cili mbahet ne ambientet e burgimit te misionit Eulex.