Rita Ora e kalli Tiranen (video)

Video ekskluzive Kënga e parafundit e repertoarit të saj të sontëm, natyrisht ishte kënga ‘Shine Ya Light’, të cilën tha se e shkruajti atëherë kur mendonte se ‘ekzistonte nevoja për më shumë dritë’. këngë kjo video klipi i së cilës u xhirua kohë më parë në Kosovë. Tiranë: Jam e lumtur që jam në mesin tuaj sonte. Me këto fjalë iu drejtuar Rita Ora iu drejtua mijëra spektatorëve që po brohorisnin nën rebeshin e shiut në sheshin Nëna Tereze në Tiranë në koncertin përmbyllës të manifestimeve të mbajtura me rastin e përvjetorit të 100-të të pavarësisë së Shqipërisë dhe Dita e Flamurit kombëtar shqiptar. Këngën e tretë Rita Ora këndoi në cepin e skenës dhe në shi, aty ku ishte më afër fansave të saj të shumtë. Kënga e parafundit e repertoarit të saj të sontëm, natyrisht ishte kënga ‘Shine Ya Light’, të cilën tha se e shkruajti atëherë kur mendonte se ‘ekzistonte nevoja për më shumë dritë’. këngë kjo video klipi i së cilës u xhirua kohë më parë në Kosovë. Ndërkaq kënga e fundit ishte ‘How we do”.