Zera misterioz u ndegjuan edhe me 2 nentor ne Prishtine(video)

Mëngjesin e të martës, më 21 shkurt të këtij viti, rreth orës 2:30-3:00 të mëngjesit, në rajonin tonë janë dëgjuar zëra të çuditshëm të cilët dhe janë regjistruar nga shumë njerëz. Disa prej tyre edhe mund të jenë frikësuar. E njëjta thuhet të ndodhi edhe sot në mëngjesë, më 2 nëntor! Në fakt, ajo që ndodhi më herët ishte vetëm një përplasje e energjive të larta elektromagnetike, që në shkencën e zërit njihet si gravitacion akustik. Ndegjo zerat misterioz qe kapluan boten ne kete vit

Së fundmi pas shfaqjes së këtyre zërave anë e mbanë botës janë përhapur dhe teoritë konspirative se po afrohet apokalipsi apo fundi i botës. Pohime të tilla ka pasur edhe më herët, në shumë vise të botës, por më vonë janë kuptuar vetëm si prishje qetësie nga individë të papërgjegjshëm. Sipas disa hipotezave, thuhet se këto janë pasojat e teknologjisë HAARP, të cilës ia atribuojnë të gjitha “meritat” kohët e fundit: prej tërmeteve, tornadove, e deri tek zhurmat e pazakonta dhe ngrohjen globale. Një sqarim tjetër është se këto janë aktivitete të jashtëtokësorëve pasi në disa raste janë vërejtur edhe UFO në qiell. Ka edhe prej atyre që besojnë se e tërë kjo është pasojë e ndryshimit të fushës magnetike të tokës. Ju preferojm disa video ne vazhdim qe janë aktuale

 SERBET ANKOHEN PER RREGULLIMIN E VARREVE

SHQIPTARET ANKOHEN SEPSE AS QE JAU DIN VARRET

POLICIA HER VJEDH HER ZBULON HAJNIN
KADRI VESELI GATI U PSH... NE STUDIO!
 VETEM ME KETO VALLE MUND TE QETSOHEMI PAK Ndegjo vallet me te mira