Clooney: Jag ser inte ut som Hashim Thaci-Clooney: Nuk ngjaj me Hashim Thaçin, as nuk e njoh

Aktori i famshëm hollivudian George Clooney ka komentuar në lidhje me disa shkrime që kanë qenë kohëve të fundit për ngjashmërinë mes tij dhe kryeministrit të Kosovës Hashim Thaçi. Disa media patën shkruar se Hashim Thaçi i përngjan shumë këtij aktori për nga pamja e jashtme dhe se është një ndër politikanët më të bukur në botë. Këto shkrime Clooney i ka konsideruar si qesharake, sepse sipas tij nuk ka asnjë ngjashmëri mes dy personaliteteve në fjalë. “Kur kam lexuar këto shkrime se ngjaj me kryeministrin e Kosovës, fillimisht kam menduar se mos është ndonjë person që më përngjan realisht, pasi që ka raste kur dy persona të vendeve të ndryshme ngjajnë mes vete. Unë nuk e njoh këtë njeri, por kur kam parë fotografitë e tij në internet kam parë se nuk ka asnjë ngjashmëri në mes nesh dhe se nuk e di kur e kanë gjetur këtë ngjashmëri mes ne dyve mediat”, deklaroi Clooney. ************' Keshtu kishin shkruar mediat Siç shkruan portali "Balkaninsight.com", kryeministri i Kosovës gjatë qëndrimit të tij në New York dhe gjatë shëtitjeve të tij, vajzat e panjohura kanë menduar se ai është aktori Hollywood-ian George Clooney. "Pas një takimi në selinë e Kombeve të Bashkuara në New York, kam shkuar në një restoran aty përskaj lumit. Përnjëherë mu kanë afruar disa vajza dhe kanë bërtitur: Ja George Clooney, George Clooney. Kam tentuar ti spjegoj se ai nuk unë, mirëpo ato kanë vazhduar të bërtasin "George", shkruan "BalkanInsight", ************************************************************************* ************************************************************************* På Svenksa Berömda Hollywood skådespelaren George Clooney har kommenterat några artiklar som nyligen har likheten mellan honom och premiärminister Kosovos Hashim Thaci. Vissa medier har rapporterat att Hashim Thaçi liknar skådespelaren för utseende och det är en av världens vackraste politiker. Dessa artiklar Clooney har övervägt roligt, eftersom enligt honom finns det ingen likhet mellan de två personligheterna i fråga. "När jag läser dessa artiklar som ser ut som premiärminister Kosovo först tänkte jag att det kunde vara en person som verkligen ser ut, eftersom det finns tillfällen när två personer från olika länder liknar varandra. Jag vet inte den här mannen, men när jag såg hans bilder på internet har jag sett att det inte finns någon likhet mellan oss och jag vet inte när de har hittat likheter mellan de två medierna ", säger Clooney. ************ " Så de skriver Media </ b> Eftersom portalen "Balkaninsight.com", Kosovos premiärminister under sin vistelse i New York och under sina vandringar, tänkte okända flickor han var skådespelaren Hollywood-ian George Clooney. "Efter ett möte i FN: s högkvarter i New York, gick jag till en restaurang vid floden där Plötsligt bara har närmat några flickor och ropade:.. Här George Clooney, George Clooney Jag försökte förklara att han inte jag, men de fortsatte att ropa "George" skrev "BalkanInsight"